Dålig uppdatering, skola och annan skit.

Jag är hemma igen, bara så att ni vet. Jag är trött och seg och orkar ingenting, samtidigt så kan jag inte sluta göra "vettiga" saker. Igårkväll så blev jag klar med historian, trodde jag ^^ upptäckte nu idag att jag inte alls var klar.. men men, sen i alla fall så gjorde jag fysiken och programmeringen som egentligen var tills imorgon. Så nu slipper jag det idag. Svenska och matte idag. "Yay".

Aja, jag har hål nu och så har vi Svenska B 13-14 och sen slutar vi ^^ då ska jag hem och göra matte och svenska. Matten ska vara klar tills lektionen imorgon och svenskan ska mejlas in senast klockan 20.00 ikväll ^^ Woho.. not.. Tur att Mikko har träning idag så att jag inte sitter och tänker på att jag vill prata med honom hela tiden.

Tror att det är lite som jag skrev i förra inlägget, att jag gör massa saker för att jag egentligen är ledsen.. För att jag egentligen inte alls har någon lust att tänka på vad jag känner och i stället så tänker jag på allt annat, som jag borde tänka på, men som jag inte orkar tänka på, men det är fortfarande mindre hemskt att tänka på det och det blir bättre så.

Jag tänker be om ursäkt redan nu, för att jag kommer ringa er, för att ni kommer få stå ut med mina samtal mitt i natten ett tag till.. Visst, jag har inte ringt så mycket, jag har petat på Mikko. Men nu kan jag inte peta på Mikko, vad gör man då? Vad gör man när man ligger ensam mitt i natten och inte vet vart man ska ta vägen för att allt bara är ett enda stort tomrum som man inte vet hur man ska bli av med? Jag ringer en vän - även om ni kanske inte gör det. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0