Made.

Satt precis och tittade på Made. Det är ganska roligt att se hur folk blir omgjorda egentligen. Jag funderar lite på vad jag skulle vilja bli "made into", det är många som undrar det typ.. nej men seriöst, jag vet faktiskt inte. Ibland önskar jag att jag var en av de snygga tjejerna som sminkade sig varje morgon och som liksom ser till att hela tiden ha snygga, moderiktiga kläder och sånt. Men jag är liksom inte sån. Jag tror att det krävs någon form av intresse för att man ska bli sån. Och visst, jag tycker att det är roligt, men varje gång jag går in i en klädaffär blir jag liksom deprimerad. Jag känner mig bara tjock och äcklig. På riktigt. Men men, vad ska man göra åt det liksom? Eller ja, målet är väl att börja träna så fort som möjligt. Typ nästa vecka... Om jag har tur så kanske det ger mig bättre självförtroende på ganska kort tid i alla fall, även om man kanske inte kan se resultat direkt..

Jag vet inte riktigt vad jag försöker få fram, att jag inte är nöjd med mig själv kanske. Varför jag försöker få fram det vet jag inte riktigt heller. Men det löser sig liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0