Hallelujah - Jeff Buckley < Rufus Wainwright

Såg att en klasskompis hade lyssnat på orginalet av Hallelujah, den med Jeff Buckley. Så jag var tvungen att lyssna på den. Men jag kan bara konstatera samma sak som alla andra gånger jag har lyssnat på den. Rufus Wainwright gör den så fruktansvärt mycket finare :) Men det verkar tyvärr som att hans version inte fanns på Spotify.

Jag har förresten börjat använda Spotify. Det är faktiskt bättre än jag trodde. Vilket ju är positivt :) Dessutom älskar min spellista mig och slumpar fram bästa låten hela tiden.

Bästa låten just nu: Dr. Hook & the Medicin Show - A Little Bit More

Ärligt talat. Den låten får mig att känna mig som barn igen. Dessutom är den JÄTTE söt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Weronica nu får du skärpa dig! Det är faktiskt Leonard Cohen som har gjort originalet av Hallelujah!

2009-04-28 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0