Att glömma saker...

Jag är EXPERT på att glömma saker, både igår och idag hade jag en GRYM idé till vad jag skulle blogga om, men sen när jag väl sitter vid datorn så försvinner det. POFF BORTA! Det är ju lite fail.

Jag vet vart jag kom på det, exakt vart bussen åkte alltså. Jag vet vad jag lyssnade på för musik. Vad jag tittade på etc. Men inte vad jag tänkte. Det är lite misslyckat tycker jag personligen..

Men men, jag har installerat om datorn idag, det var en upplevelse vill jag lova, jag var trött och flummig medan jag gjorde det (jag skrattade åt att "Windows installeras...Det är all information som behövs just nu")

Imorgon får vi skoldatorn, då ska jag installera all skit på den (har än så länge installerat msn, live mail, spotify, skype, vlc och firefox på den stationära ^^). Jag har dessutom konstaterat att jag måste göra en ny bakgrundsbild för att den jag har inte passar in med sido-panelen i vista (som är en av fördelarna med vista som jag verkligen vill ha) vilket gör mig ledsen, för min bakgrund är fin. Men det här får duga tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0