Databas vs. Projektarbete.

Jag började på projektarbetet förut, under databashanteringen. Dels för att en riktig databas är SÅHÄR mycket roligare än en övningsuppgift och dels för att jag känner att det är dags att börja sparka igång hemsidan.

För övrigt så tror jag att jag är lite smått allergisk mot plommon, vilket är väldigt tragiskt, för plommon är ytterst gott :/

Det är dessutom matfestival imorgon, vilket ska bli relativt roligt. Jag kommer slösa massa pengar som jag egentligen inte har råd att slösa, men det kanske är okej. Men bara kanske. På söndag sen så ska jag översätta i kyrkan, gudstjänsten alltså. Det kommer nog bli rätt så skoj tror jag, även om jag är hyfsat, för att inte säga jättenervös.

Imorgon drar kristna skolgruppen igång igen, det blir säkert bra, vi måste se till att få hem Biblar och grejer, så att ettorna kan få dem någon gång, och så att alla får veta att vi finns. Så att vi på ett eller annat sätt kan få någon som inte tar studenten i år att ta över efter oss... Så är det, vi gör så gott vi kan med det tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0