Jag hatar att svika människor.

Jag gör verkligen det. Ändå så gör jag det hela tiden. Ibland så har jag inget val, ibland har jag ett val men jag hävdar att jag inte har det.

Milja (a.k.a my BFF) fyllde 18 igår, hon har födelsedagsfest idag och jag är inte där, varför? För att Mikkos föräldrar kommer hem nästa vecka och huset ska städas och grejer och jag måste träffa hans mamma (jag har ju liksom aldrig gjort det) och visst, jag hade kunnat åka hem och åka hit typ imorgon med det hade kostat mig typ 500kr som jag inte har. Jag hatar när pengar får mig att misslyckas med saker, jag hatar när jag måste svika någon, jag hatar när jag inte kan göra alla lyckliga och jag hatar när jag får känna mig dålig för att jag misslyckas.

Anyhow, vad jag egentligen vill säga är att jag önskar att jag kunde vara där just nu och att jag är förvånad över att jag reagerar som jag gör, för helt ärligt så trodde jag inte att det skulle kunna vara såhär svårt att inte gå på en födelsedagsfest.

Men jag hoppas att Milja vet att jag älskar henne massor och att jag hade varit där om det hade gått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var där i tanken, det räknas :*

2009-08-13 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0