Mitt inlägg som jag skrev igår verkar ha försvunnit :o

Jag skrev ett inlägg igår när jag satt och surfade på Mikkos ps3:a, men det verkar inte ha kommit fram, det finns inte ens med bland icke-publicerade inlägg :o Skumt det där.

Hur som helst, Mikko jobbar sin sista dag för i sommar nu och han slutar om mindre än en halvtimme. Sen kommer han hem och myser med mig, vi ska in till stan och äta sen också för att fira att han får vara ledig i ett par veckor. Är han friskare (han är lite förkyld...) så ska han spela match imorgon. I KATRINEHOLM! :o

Hur som helst, det ska bli trevligt att gå ut och äta ikväll, normaltsett blir det till att äta ute typ när vi inte orkar laga mat, vilket vi definitivt hade orkat göra idag (det hade blivit tacos i så fall...) men ibland får man lyxa till det lite.

Nu ska jag fortsätta sura över att mitt inlägg inte hade publicerats.

Kommentarer
Postat av: Johanna Rhona

Vad surt med opublicerat inlägg! Jag säger ju det, PS3 ska man inte surfa på!

Övrigt lät mysigt, jag saknar min pojke mer och mer när jag läser dina inlägg... Ditt fel! -__-

2009-08-14 @ 20:36:28
URL: http://bjurdell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0