Eragon vs. Nana

Det är lördag idag, jag gör inget vettigt mer eller mindre. Vi har bakat massor av pepparkakor. De blev fin-fina. Jag ska göra pepparkaksmuffins sen (vanliga vaniljmuffins med pepparkakssmulor i). Vi ska göra pizza också, på våra pizzaplåtar som pappa hittade förut.

Men just nu har jag verkligen ingenting att göra. Jag väljer mellan två saker - titta på Nana eller läsa Eragon? Jag tror att det blir ett avsnitt Nana först i alla fall så får vi väl se sen... Jag brukar bli så trött om jag lägger mig i sängen och läser på eftermiddagen.

Nana var det. Jag kanske skriver något mer sen, känner att det börjar bli dags för ett "därför firar vi jul, egentligen"-inlägg snart..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig :)

Vad har du gjort idag då..? Skola, jobb? :D

Aja, jag önskar dig en trevlig fortsatt Måndag kväll!

/Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-21 @ 18:29:09
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0