Fredagsångest.

Ni vet, den där ångesten som smyger sig på fredag kväll när man sitter ensam och inte har någon att prata med, när man egentligen bara vill ha en kram. Men om senast 59 dagar så får vi lägenheten :D Imorgon ska jag till Göteborg med tjejmaffian, vilket naturligt vis kommer vara bra, bättre och bäst på en gång även om det innebär gå upp tidigt som bara den. Jag ska dessutom få träffa Rasmus. Rasmus, för den som undrar - är en kick-ass helgon människa som jag började prata med i ett forum på just helgon i våras någon gång, han är en väldigt trevlig människa och en av de få människor som jag känner att jag faktiskt kan lita på. Jag är lite nervös, men det kommer gå bra :D

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag funderar på att skriva ett inlägg till om en liten stund om hur Gud faktiskt kom tillbaka till mig igår. Efter en lång frånvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0