Längtan och ensamhet.

Idag är det fredag, vilket innebär att det är lördag, söndag och måndag kvar innan Mikko kommer. Jag jobbar dessutom på att få hit honom redan på måndag, men vi får se. För den som undrar så är argumentet för att han ska komma hit på måndag att vi måste åka härifrån redan på fredag (även om han bara har hört massa andra argument än så länge).

Inatt så drömde jag att en av mina lärare slog till en av killarna i min klass. Sen bröt han ihop och satt under sitt skrivbord och grät. Det var lite roligt.

Julen är en rätt jobbig tid, det finns så mycket man ska göra och jag kan göra så lite för tillfället. Det gör mig lite ledsen, jag vill göra så mycket jag med... Men det går inte.

Nu ska jag gå och äta frukost, sen blir det sista skoldagen innan lovet :D (slutar på tisdag dock - ledig på måndag och ett par timmars skolavslutning på tisdag xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0