VI FICK DEN!!!

Vi fick lägenheten. Det kanske inte är världens största grej, visst, men fortfarande - det är en stor grej för mig som aldrig har bott utan mina föräldrar och ja, jag ville verkligen ha den där lägenheten - den var så fin :D Mikko skriver på kontraktet imorgon. 1:a februari får vi tillträde till den :D

Hur som helst, jag ska snart iväg på cellgrupp - det ska bli trevligt. Jag har inte varit med på evigheter och typ inte träffat någon alls av dem som är med i gruppen. Har jag tur så kommer någon mer idag (jag har varit med på cellgruppen en gång tidigare, då var det jag Elsa och Madeleine och dem känner jag sen tidigare ^^).

Jesus älskar er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0