Det gjorde min kväll <3

Paniken i gårkväll berodde på massor av saker, ensamhet mest. Och ett antal saker som jag inte riktigt vill prata om, mest för att ni verkligen skulle skratta åt mig. Mikkos mobil dog tidigare under kvällen, därav att jag var så ensam.. I alla fall, jag ringde Tomas, men han skulle hjälpa sin syster med en labbrapport, så jag ringde Jesper (det händer inte så ofta insåg jag :O) men ja, jag pallade inte riktigt att prata, för jag insåg att jag ändå inte kunde förklara.
Jag försökte sova i stället. Men det gick inte, då vibrerade min mobil, leveransrapport på sms:et jag hade skickat till Mikko. YAAAAAAAAAY, han har på mobilen igen <3
Och ärligt talat, de 5 minuterna jag fick prata med honom gjorde min kväll, jag har inte varit så lycklig på hyfsat länge. Det var helt underbart <3

Kort skoldag idag, sen gymmet, sen ska jag typ slappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0