Hårfärgning och fysikplugg..

Jag har färgat håret, svart blev det. Massa svart.
Egentligen skulle jag plugga fysik, men det känns som att det är rätt lätt och jag har verkligen ingen lust alls idag, jag har gjort allt annat än att plugga och ja, så är det ^^
Men min kamera är såld nu, auktionen gick ut förut, 309kr + frakt gick den för, så pengar till Wero <3 Fast jag får dem om två veckor, men det är ganska bra, för jag behöver pengar då, pappa fyller ju 40 nästa månad, och jag och Mikko ska till finland och ja, det kommer gå åt massa pengar i mars. Men jag kan nog få ta lite från mitt sparkonto för det...

Dagens låt - I Stand Amazed (How Marvelous) av Chris Tomlin
(jag hade bara lust, tyckte att ni behövde höra lite lovsång..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0