inställd idrott.

Idrotten är inställd idag, men det är okej, för jag har ont i magen idag också. Men ingen träningsvärk, det känns bra, happy me.

Men vi har näthandel nu, sen när den är slut så har vi hål till 13:55. Segt, men det är bättre än idrott. Sen har vi webdesign och vi slutar hyfsat tidigt, sen när jag kommer hem ska jag prata med Mikko en stund, sen ska han på träning, då ska jag packa. Det är oftast ganska roligt att packa, för att det innebär att jag får komma bort hemifrån, och det är trevligt.

Ska skriva klart min teknikutveckling sen också. Jag vet ju med mig att jag inte gör det i skolan på håltimman imorgon, och det är egentligen inte så mycket kvar. Sen är det LOV! <3

Nu ska jag nog försöka göra något vettigt (men vi har genomgång fast Morgan försöker hjälpa folk att få saker och ting att funka, så just nu spelar det inte så stor roll hur mycket jag gör eller inte gör ^^).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, vad underbart med lov! Jag önskar ibland att jag gick i skolan igen :) Hur konstigt det än låter...

2009-02-05 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0