Jag skulle skriva ett långt inlägg om musik hade jag tänkt..

Och det kommer nog senare.. Jag ska bara göra lite annat först ;)

Jag har pratat massor med Mikko idag. Det har gjort mig LYCKLIG!

För er som inte förstår det så finns det ett antal olika love-languages (touch, words, time, gifts och något mer, men det sista var så ovärt så jag kommer inte ihåg det, det kan ha haft med handlingar att göra..) och mina är definitivt touch och time, och touch är rätt omöjligt 90% av tiden, så jag får överleva med time, och när jag inte får det heller så mår jag dåligt. Är det så konstigt?

Och ja, alla har ett par love-languages som är viktigare för dem än andra, och ja, det har hjälpt mig rätt mycket att tänka lite på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0