Lördag.

Okej, det är lördag idag, det gör mig glad, men samtidigt lite ledsen. Mikko kommer hem imorgon, det gör mig glad, för det innebär att jag får prata med honom ordentligt igen.

Marielle vill att jag ska följa med upp till farmor sen, jag hade tänkt gå dit imorgon, fast egetligen vill jag inte alls för att jag får bara skit för det hela tiden. Men ja, om Marielle kan tänka sig att gå dit vid 14 istället för 15 så kanske jag kan gå med på det.. Men jag har ingen lust, hon klagaar bara (farmor alltså) och jag mår bara dåligt av det. Men enligt Marielle så vill hon träffa mig så ja ^^

Men OM jag nu går dit så kommer jag troligtvis inte kunna prata med Mikko, och förlåt, men jag vill få prata med honom, för jag får typ inte göra det idag annars eftersom han är upptagen hela tiden. Men men, vi får se. Jag får väl göra som jag blir tillsagd så blir det säkert bra.

Sen ska jag in till stan och äta pizza med folk, det blir nog trevligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0