Nu har jag håltimma.

Jag har hål nu, de andra har lektion, sen har vi lunch, sen har vi webdesign, engelska och sen svenska prov. På dvärgen.

Jag kan inte påstå att jag tyckte att boken var det bästa jag läst, eller ens i närheten, men jag lider med honom, dvärgen alltså. För han är så naiv, och ja, jag kan dra paralleller till mitt eget liv, men det innebär inte att jag identifierar mig med honom. Jag är nog bara fånig, men jag tycker faktiskt synd om honom.

Sen kunde jag dra massa andra paralleller också, till tiden när boken skrevs och till när den utspelar sig, vilket gjorde det lite roligt. Men som sagt, det är ingen bok jag skulle ha fått för mig att läsa själv, och om jag hade börjat läsa den utan krav på att läsa klart den så hade jag aldrig läst klart den. Men det är okej, den var inte värdelös, bara lite seg och annorlunda.

Nu ska jag roa mig med att spela och grejs ^^ Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0