:o

Jag vaknade 4:54 i morse och tittade på klockan. "Yey, en och en halv timme tills jag behöver gå upp, eller, vänta, det är bara en timme och 20 minuter." Sen låg jag och och störde mig på de "förlorade" 10 minutrarna i en halv evighet. Tillslut somnade jag i alla fall om, men jag vaknade typ var tionde minut fram tills klockan ringde, var jättetrött när klockan ringde, gick upp, klädde på mig, konstaterade att allt gott bröd ligger i frysen, surade över det, drack oboy till frukost (att jag aldrig lär mig).
Slutligen så var jag klar att gå och jag gick till bussen, som var sen som vanligt. Väl på rese så gick jag och letade reda på Ola som hade mina gympaskor och lappen som jag behöver när vi ska träna imorgon. Sen tog jag bussen till skolan.
Det var då det hände. På vägen från bussen till skolan så gick jag som vanligt och tittade ner på marken. Men idag var något annorlunda. Det låg en 50-lapp på marken! Jag tittade runt omkring mig, men det var ingen där. Och ja, 50 kr är under gränsen för vad man lämnar in så ja.

Ärligt talat, den där 50-lappen gjorde min morgon. Nu känns det faktiskt lite bättre. Men jag måste försöka dricka något annat än oboy på morgonen, jag mår illa av det >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0