Pizzakompisträff och matteinlämning.

Drog till Alpina och käkade pizza med Milja, LB, Stina, Julia, Oscar och Josefina. Det var rätt trevligt.
Jag och Milja bestämde att vi skulle färga håret i nästa vecka. Vad jag tänker färga för färg lämnar jag osagt än så länge. I alla fall, nu sitter jag här med chips, cola och sitter och pluggar matte. Lördagkväll FTW! xD

Lite ensam känner jag mig dock, men Mikko kommer hem imorgon, jag får vara glad åt det. För om några timmar kan man gå och lägga sig, sen imorgon ska jag städa, sen till farmor, sen hem igen, sen borde Mikko komma hem. Då ska jag praaaaaaata med honom (de 6 a:na symboliserar att vi ska prata MYCKET!) och sen ska jag till mamma och tigga pengar (gym-kort och ny SNYGG jacka) sen ska jag typ prata med Mikko, sen får vi se.

MIKKO KOMMER HEM IMORGON!

För övrigt så hade jag fått två vännerförfrågningar på facebook när jag kom hem, varav den ena var från Jonathan som jag var i Ukraina med, det gjorde mig glad, för jag har inte hört något från honom sen i typ september 2007 >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0