Skitgrejer.

Följande aggressioner är resultatet av en arg Wero som sedan får dumma kommentarer som hon överreagerar på.

Jag är grymt trött på allting, seriöst, jag är grymt trött på det faktum att om jag vill något så blir det tvärtom, ALLTID.

Men jag ska vara glad,  jag åker till min fästman idag, jag får vara med honom hela helgen, ända tills på Tisdag och hans pappa kommer med riktigt jordnötssmör <3 (som jag inte kommer få något av..xD ), dessutom har vi bokat biljetterna tills i påsk och jag är bara allmänt tråkig som klagar, för jag har ju bra saker att se fram emot (obviously).

MEN dagarna är så sega, jag vill inte vakna upp varje dag och inse att den kommer vara precis som gårdagen. Det ger mig ångest, massor av ångest och om ni har problem med att jag skriver det i min blogg så kan ni dra åt helvete, det är inte mer med det. Jag är helt övertygad om att jag inte är ensam om att inte tycka om att leva i någon konstig form av slentrian..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0