Sluta tidigt = <3

Jag blir så glad när jag kommer hem tidigt. Nu kan jag sitta här och inte göra något vettigt allt på ett tag.

Sitter och tittar på ett program om etn familj där mamman och pappan är dvärgar, tre av deras barn är inte det, men en av dem är det. Och ärligt talat, det är sånna människor som får mig att vilja fortsätta kämpa, för visst, folk får cancer men fortsätter kämpa, men de här människorna har fått kämpa emot allt, hela livet.
Och ärligt talat, de är så sjukt coola. Pappan i familjen har typ byggt ett helt nöjesfält typ, för att hans barn ska få vad han inte fick när han var liten. Coolt folk <3

Nu ska jag titta på nått inredningsprogram som går på 9:an just nu, vi får väl se om det är bra. Jag måste äta också, men jag är inte direkt hungrig.. lite yoghurt med sylt och ett par mackor sen kanske... >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0