Jag har det bra.

I'm like happier than ever. Seriously.

Aja, i alla fall. Jag blir så trött på alla människor som sitter där och ba "buhu, ingen ringer mig" Men gör något åt det då? Om ingen ringer dig så får väl du ringa någon istället? Svårare än så är det inte. DUH!

Aja, i alla fall. Jag och Mikko har myst i hans säng typ konstant, idag drog vi en vända på stan (jag skulle köpa HP5 filmen. Jag köpte ett par fina skor också för 99.50kr (ord pris. 499kr). Mikko köpte också skor. Och rakblad. Och strumpor. Nu vet ni det)

På onsdag ska vi till Stockholm. Jag vill träffa Tomas. Så det så. Och så vill jag shoppa. Jag vill köpa en ny tjocktröja. Så det så. Mikko kommer alltså få följa med mig till typ.. rock zone!

Aja. Nu ska vi mysa lite till :D <3

Kommentarer
Postat av: Milja

Jaa, vissa har det ju bra xD Boooortskäääämd ;D Haha och UNDRA vem du menar med det första, haha! Obvious much?

2009-01-05 @ 23:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0