Jag har inte så mycket att säga.

Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Kan väl kanske skriva vad jag ska göra i veckan så har ni något att läsa.

Ikväll ska jag på cellgrupp, det blir nog trevligt, det brukar det bli.
Imorgon ska jag till skolan, har bara två lektioner (programmering B och Teknikutveckling och företagande) sen ska jag hem, slappa och vara nöjd med att jag slutar TIDIGT (13:20). Sen på kvällen är det Top Model och det ska jag titta på.
På torsdag ska jag till skolan, sen ska jag hem, prata med mikko en stund, sen ska han på fotbollsträning och då hade jag tänkt att jag skulle skriva klart det jag ska prata om på fredag på ungdomskvällen i kyrkan. Troligtvis kommer jag väl lägga upp det här också någon gång i helgen typ.
På fredag är det skola, sen kommer mikko, sen är det en lektion till (historia) sen när jag har slutat så ska vi in till stan och ta ut pengar åt mig, sen ska vi till apoteket, sen blir det Thai House för en lite halv romantisk middag (okej, det blir väl en romantisk middag, men jag hade kunnat anse mcDonalds som romantiskt också om jag hade varit på det humöret) sen ska vi till kyrkan och sen ska vi hem och mysa<3
Sen i helgen ska vi hjälpa till att riva lite i pappas och Marielles sovrum (vi renoverar lite halvt i typ hela huset just nu..)
Sen ska vi till mamma på söndag >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0