Jag måste packa.

Tänkte ha skrivit ett inlägg om vad som är en familj igår. Men jag sket i det. Dels för att det inte spelar någon roll, dels för att det bara gjorde mig ledsen. Jag har nämligen två familjer rent fysiskt. Men psykiskt har jag inte ens en. Jag trodde att jag hade det, men jag hade fel. Och det gör ont. Förlåt älskling, men jag vet att du inte ser det som jag och det är okej. I just wish I could know the feeling of having a family..

I alla fall. Jag måste packa idag. För jag åker 11:40 imorgon. (Tåget går 13:47 men jag ska käka lunch och sånt innan hade jag tänkt, det blir lättare så än att jag sover hos pappa inatt..)

Vad ska jag ha med mig? Den vanliga frågan. Jag ställer  mig den varje gång jag ska åka dit, och jag har åkt ganska många gånger nu.. Men jag ska ha med mig min bok (tärningsspelaren), Mikkos julklappar och födelsedagspresent. Sen ska jag ha med mig kläder, plattång och skyddsmedel. Lite smink. Påslakanset (struntar dock i dem om de inte får plats..). Jag ska ha med mig datorn och handduken jag har rödat ner med min nya hårfärg så att jag slipper förstöra en av Mikkos handdukar.. sen är det nog inget mer viktigt i alla fall xD

Hör av mig sen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0