Mystiska händelser.

Jag tyckte nästan att jag såg snygg ut innan jag hade plattat håret! När hände det senast?

Jag är hungrig (mamma ska gå och handla snart..funderar dock på att göra lite makaroner med ost.

Typ tio minuter senare
Jag hittade ost, makaroner och köttbullar = food <3

Jag hade egentligen tänkt skriva om alla krav man har på sig. Men sen kände jag att det kommer liksom inte bli något nytt, för även om jag är övertygad om att folk inte kan höra det för ofta. Ni vet, det där om att man inte ska lyssna på andra utan se till sina egna förmågor och så vidare. Grejt liksom. Det var inget nytt, eller hur?

Jag måste fortfarande packa. Men det löööööser sig. Det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0