Programmering - skriva andakt.

Shit vad jag är ambitiöst. Jag har suttit och skrivit klart min andakt tills på fredag istället för att programmera. Mestadels för att jag inte har någon lust att göra gamla övningsuppgifter som jag ändå känner att jag kommer klara av.. Dessutom var jag förberedd på att vi skulle ha genomgång, men det blev en c++ genomgång istället. Diss på oss.

Aja, i alla fall. Jag lägger upp min text till andakten på fredag. Så får ni läsa den då..

Funderar på att spela lite nu. Ambitiosast.se (ja, jag rättade till ambitiösast till ambitiosast. allt för att vara rolig >.< Erkänn, ni skrattade!)

Seriöst. Blogga ska jag inte göra i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0