Vad ska Wero göra i veckan egentligen?

Vad ska jag egentligen göra denna veckan? Det är många som undrar det..
Vi gör en lista.

Onsdag

  • Kort dag i skolan, programmering och teknikutveckling.
  • In till stan och prata med dem på plaza om gymkort och sånt.
  • Hem och städa (!) (städningen kanske blir förflyttad tills på torsdag dock eftersom Mikko har träning på torsdag) 
  • Titta på Top Model och Hell's Kitchen
Torsdag
  • Skola (8:20 - 15:05)
  • Hem och ev. städa (troligtvis slutar det med en del städning på onsdag och en del på torsdag..)
Fredag
  • Skola (8:50 - 16:50) Mina fredagar SUGER!
  • Kristen skolgrupp (08:00-08:50)
  • Ev. kyrka och cafébuss på kvällen. Det beror på om jag får tag på ett busskort så att jag kan komma hem, för jag har ingen lust att sova över hos någon...
Lördag
  • EVENTUELLT! Göra ny blogg-design (vi får se om jag orkar...)
  • Sova länge
  • inte göra något vettigt
Söndag
  • Göra lite skolarbeten (databashantering, fysik, historia och ev. webdesign)
  • Slappa!


Så verkar det som att min vecka blir. Det känns som en helt okej vecka faktiskt. Sen nästa vecka får vi se vad som händer. Sen veckan efter det är det äntligen lov. Det är visserligen inte länge sen det var lov, men jag ser fram emot det i alla fall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0