Anteckningsblock vid datorn!

För ett år sen började min mamma ha ett anteckningsblock vid datorn, för alla de där sakerna som man vill anteckna lite snabbt utan att behöva öppna ett nytt dokument och krångla för att man inte har någon lust att behöva skriva ut det sen. Jag skrattade åt henne. Som att man behöver det liksom?

Men nu på senare tid så har jag också börjat använda mig av det. Vilket känns nu när jag är hos Mikko och inte har något anteckningsblock. Jag fick precis leta reda på ett annat papper för att skriva upp ett "recept" (snarare en idé) till en sås jag ska göra till våra fiskpinnar med potatismos sen. Tror att jag ska lyxa till det hela med en sallad också, den kommer bli dålig annars och grönsaker är nyttigt! Sallad, pulvermos (potatismos på färskpotatis = äckligt så nu under sommaren så får man allt överleva med pulvermos), fispinnar och min improviserade kalla sås serveras i huset idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0