Civilingenjör i robotik

Igår så fick jag ju som sagt ett erbjudande från en robotförening i Västerås att komma och hälsa på dem och vara med på deras möten, lät grymt. Jag och robotar går liksom ihop. Killarna som håller i föreningen går på civilingenjörsprogrammet i robotik på mdh, vilket jag också skulle vilja göra, men det blir så mycket extra grejer runt omkring i så fall, jag menar, jag måste först och främst läsa ett tekniskt basår, sen fem års utbildning till. Det är typ, en evighet? MEN DET SKULLE VARA SÅ ROLIGT!

Alternativet är Datavetenskap och sen en påbyggnadsutbildning i intelligenta inbyggda system, vilket inte heller låter alltför hemskt. Det blir tillsammans 5 år, alltså ett år mindre än den andra.

JAG VET INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0