Färdigjobbat :D

Nu har jag jobbat färdigt för i sommar. Skönt är det. Jag blev så arg förut på jobbet så jag hade lust att gå hem helt utan att säga något. Hon jag jobbade med skällde ut mig för att jag slängde två gamla påsar som dessutom var smutsiga.
Jag: *plocka upp påsarna från bänken* De är smutsiga jag slänger dem! *lägga i sophinken*
Hon: De blev ju smutsiga nu när du slängde dem bland matresterna, innan var de då inte smutsiga! *random skällande om att jag inte passade in där osv.*

Seriöst, det var två vanliga ica-kassar. Vad spelar det för roll? Snacka om att vara snål >.<

Hur som helst, jag åker till Mikko nu ikväll, jag ska gå till bussen typ 16:15 så ja :D Jag kommer blogga, men det får bli när Mikko är och jobbar, på helgerna blir det nog inte så mycket med det, men man vet aldrig ;) Vi hörs i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0