Let a new era begin.

Okej, jag har under en tid på ca en månad nu varit i ett mellanläge mellan två eror, ni vet det där mellanläget som har uppstått mellan i princip alla eror, tidsepoker, ja, you name it.

Men nu markerade jag slutet på helgon-eran och kan nu göra en ny start med likström. Likström är coolare, snyggare och om ett tag är det för hoppningsvis också bättre, eller bättre är det väl redan nu, det har ett fungerande forum, that's a start ;)

Nej men seriöst, jag har inte tagit bort mitt helgon-konto än, för att jag är nyfiken på vad som kommer hända och så är det enda kontakten jag har med en del människor. MEN, jag har skrivit en fin notis på min presentation om att jag numera återfinnes på http://www.likström.se (byt ut ö:et mot ett o om du använder en webläsare som inte klarar av ö:n i dömännamn....)

Hur som helst, likström-eran har officiellt börjat :D

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har också Likström =)

Jag heter Tikket där ^^ Skriv =)

2009-07-21 @ 09:14:07
URL: http://gypsyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0