Packlista Unizon och Frizon!

Som sagt så är det inte så lång tid kvar nu till Unizon och Frizon, faktum är att vi åker om ungefär 3 dygn. Det kommer bli helt kickass och vi kommer äga skiten ur allt. (Seriöst, jag har peppat i evigheter nu!)

Hur som helst, precis som alla andra saker jag åker på så behöver jag en packlista och eftersom papper alltid kommer bort och jag är hos Mikko nu och inte pallar att ta ett word-dokument med packlistan med mig hem så skriver jag den helt enkelt här. Det är möjligt att inlägget kommer uppdateras både en och två gånger, men det får ni överleva ;)

  • Sovsäck - den är kind of obvious eftersom vi ska sova i tält.
  • Stövlar - jag gör inte om förra årets incident med genomblöta fötter i evigheter, jag hade seriöst en fläck på min stortå som jag inte kände något på på evigheter. Dessutom är stövlar grymt snyggt!
  • Kläder - något måste man ju ha på sig, vad vet jag inte riktigt än dock, det kommer ;)
  • Palestinasjal - gömma håret efter ett par dagar på frizon!
  • Pass - måste för att komma in på frizon
  • Pengar - bra att ha liksom ;)
  • Bibeln - den säger sig självt
  • Kalendern - bra att ha!
  • Anteckningsbok - anteckningar kommer att tas, då är det bra att ha något att skriva dem på!
  • Våtservetter - för äckliga frizon dagar
  • Desinfektionsmedel - se ovan ^^
  • Hygienartiklar - återigen kind of obvious.
  • Kamera - well DUH!
  • Mp3 - stänga ute alla andra när allt blir jobbigt.
  • Handduk - jag glömmer den annars så det är bäst att jag skriver upp det xD
  • Plåster - skoskav är inte skoj
  • Laddare - död mobil är inte  heller skoj
  • Ficklampa - inte ett mörkt tält heller
  • Liggunderlag - Milja tar med sig en luftmadrass åt oss, men att sova på kall mark i tältet är inte heller skoj
  • Skor - jag tar med flipflops, sandaler och ett par gympaskor
  • Alvedon - jag får alltid ont i huvudet när jag inte har alvedon...
  • Kudde - need I say more?
  • Pyjamas - att sova i ^^
  • Solglasögon - tänk om i fall att solen tittar fram :o
Det är allt jag kommer på för tillfället, återkommer med mer saker när jag kommer på något xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0