SÅHÄR sugen!

Jag är extremt sugen på att bara åka bort. Funderar seriöst på att övertala Mikko till en tripp till deras sommarstuga på höstlovet. Det var så mysigt, jag blev så kär. Seriöst, jag hade kunnat ge i princip vad som helst för att ha det så hela tiden. Vi kom så nära varandra, vi kom så nära Gud och allt var bara så mysigt. Men det är lite svårt att veta nu om det går, med skola och allt, han har ju inget höstlov :/ Aja, det lööööööser sig.

För övrigt så har jag skrivit en text, nu har jag det ur världen, den blev kaaaaaass men ingen kommer någonsin att få läsa den så det är okej :D

Nu ska jag hänga tvätt, sen fixa lunch, sen ska jag spela lite spel och så xD YAY! Idag är en slapp dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0