Helgen ägde!

Hemma igen, eller, egentligen så kom jag ju hem igår. Men helgen var bra.

I korthet så bestod helgen av att jag kastade bort allt vad mardrömmar, ångest och ensamhet heter. På riktigt. Jag skrev allt jag ville bli av med på en lapp och virade den runt en sten, sen kastade jag ut den i havet. Dessutom så vittnade jag på gudstjänsten. Det var lite trevligt, jag grät. Sen pratade jag dop med David, det blir någon gång i höst sa vi. Dessutom tog jag nattvarden för första gången sen konfan, utan att få ångest. Det är skills! (och ja, det var innan stenkastandet)

Hur som helst, det var min helg. Jag tog ett antal steg i min tro och fick nya vänner och lärde mig ett par nya kortspel, det är roligt med läger ibland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0