"I mean, yes, basically I'm a happy person"

Guess what movie!

Right answer: When Harry met Sally.

Hur som helst. Idag var en sån där dag då jag bara gick omkring och njöt av allt underbart jag har och tackade Gud för att han har gett mig allt det här. Jag menar, jag har en farmor som blir glad av att jag kommer dit, hon ger mig pengar och skämmer bort mig med mat, skor och Gud vet vad allting. Jag har en pojkvän som älskar mig och får dåligt samvete för att han dissar mig. Jag har bra betyg, vilket ni fick se igår. Jag har böcker att läsa, filmer att se och jag har vänner att träffa. It just makes me happy, that's all.

Och helt ärligt, idag kan vem som helst säga vad som helst för att ta ner mig, om det så skulle vara skryt om att "jag är lyckligare än dig" eller "fan vad ful du är" för jag är bra, jag är snygg och jag är en trevlig människa. Dessutom så är det 6 dagar kvar tills mitt sommarlov börjar och jag spenderar det tillsammans med Mikko, jag ska rensa rabatter och grejer har jag tänkt när han är på jobbet, för jag fick nya fina trädgårdshandskar av farmor idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0