värdelös på att blogga...

Jag är värdelös på att blogga. Jag har ingenting att skriva och jag har ingenting att säga. Jag antar att det är jobbet som gör mig hjärndöd xD Hur som helst så har jag varit borta i helgen xD

Så var det midsommar. Sommarstuga, gamlingar, skratt och mys med  Mikko. Jag bara måste säga en sak. Ni vet de där kvällspromenaderna i solnedgången, hand i hand vid stranden, det måste vara bland det mysigaste som finns. Dessutom så var jag och Mikko busiga och det var roligt :D Jag älskar den pojken, jag kan liksom inte hjälpa det. Vi fick till och med en tillsägelse från en gubbe som farmor känner att "om ni ska hålla på med sånna där saker så får ni gå hem" - sen att gubben var packad och att mikko hade lyft mig fast jag inte ville så jag la mig på marken var en annan sak. (och nej, det hade INGENTING med att jag älskar honom att göra xD utom att jag hade tyckt att det var jättepinsamt oavsett vem det hade varit annars, nu tyckte jag mest att det var roligt xD fast lite skämdes jag...)
 
Hur som. Jag jobbar på. Två veckor kvar, eller ja, mindre  nu då. Snart är det slut. Ska bli rätt skönt på sätt och vis. Men det är rätt roligt. Gamlingarna är rätt sköna faktiskt.

Hur som helst har jag inte kommit på några vettigare tankar i helgen, utom att folk hycklar, är söta och att jag inte kan begripa hur jag klarade mig utan att be med Mikko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0