Dagens träning.

Jag och Milja var och tränade förut (vi hade temadag idag så vi slutade rätt tidigt..), vi skulle köra bara kondition men jag pallar inte en timme kondition än känner jag, dessutom är mina skor konstiga, så jag ska ta ett par andra skor på lördag hade jag tänkt. Men i alla fall istället för kondition så körde vi 20 minuter kondition i början och sen ett axel - arm - magpass med 2x 15reps istället för vanliga 3x 15reps. Det var rätt lagom, vi hade tänkt köra lite mer kondition efteråt men jag höll typ på att svimma så jag la ner det. Allt snurrade när jag gick upp till omklädningsrummet, äta innan träningen hade nog varit bra ;)

I alla fall. På lördag så ska vi köra kondition sa vi, men vi tänkte väl snarare köra på 30-40 minuter då, inte 60.

Kommentarer
Postat av: MELINDA

Det är nog väldigt bra om man äter lite innan, och även efter!

HAHA, jag har världens sämsta kondition, jag skäms nästan. Jag skyller på.. IT... jag sitter bara vid datorn :P

2009-05-08 @ 16:27:03
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0