Gårdagen + lite idag.

Vi hade hemlig uppdragsjakt på friluftsdagen igår, det var rätt roligt, det var en tävling och vi ligger nog rätt bra till tror jag :)
I alla fall så var det rätt roligt och jag var nöjd.

SEN! så åkte jag hem (jag var hemma innan 12!) och sen, tillslut, slöade jag typ hela eftermiddagen, kvällen och så ^^

Jag pratade med Mikko också, och vi konstaterade att vi inte ska ha Aerosmith på vårat bröllop, tydligen så har han hellre Plain White T's än han har Aerosmith, ibland tror jag att han är bög! :o

Idag vaknade jag och gick upp och sådär, sen gick jag en kvart för tidigt och satt och väntade på bussen och förstod inte varför 618 inte kom, förrens jag kom med 1:an in till stan och upptäckte att jag hade tagit 7:09 bussen istället för 7:24 bussen :o Fail, men det är okej, för jag och Milja tog en tidigare buss till Hasslum.

Nu har jag näthandel, och jag är faktiskt lite mer pepp nu än jag har varit förut på den här databashanteringgrejen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0