Jag blev glad förut.

Idag har varit en rätt bra dag, matte (slappt), kundmöte (vi ska göra en databas åt skövde innebandy i databashanteringen), lunch, webdesign (det ämnet var JÄTTEtråkigt i början, men nu gillar jag det faktiskt :)), engelska (hörförståelse - jag fick MVG), svenska (inte göra någonting typ ^^). Sen slutade vi, jag var hemma till 16. Sen käkade jag nudlar, det var gott! (Internationella nudeldagen idag :) ) Sen ringde Mikko då blev jag glad, sen kom Marielle och hon gjorde mig ännu gladare, vi ska nämligen inte alls vara hos farmor for ages imorgon utan snarare upp släppa ut Sally åka hem igen. This made me happy, because this means that I'll actually get time to talk to my fiancé <3 Sen pratade jag lite till med Mikko, sen drog han på träning. Han ringer framåt 21:30-22 någonting :P Tills dess så ska jag inte göra någonting <3 Jo, jag ska packa upp mina kläder och så ska jag tvätta typ :P

Bra dag är det i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0