Träningen var det.

Jag skulle ju börja blogga om träningen var det.
Jag, Milja och Stina började för ett par veckor sen på gym. Yay liksom.

Det går riktigt bra, hittills har det typ bara blivit styrka, men jag ska dra igång ordentligt med konditionen nu (jag vägde mig idag och jag har gått upp från min standardvikt som jag har haft sen Gud vet när...).

Men det går bra i alla fall och jag tycker redan att jag är lite gladare och att jag har mer energi, och det är definitivt plus i kanten, båda två.. :)

Kommentarer
Postat av: susan

Hejhej!



Följ gärna med i min blogg handlar om mitt liv , skvaller och lite mer !

Har du bloglovin får du gärna lägga till :)



Ha det bäst!

2009-03-19 @ 17:10:55
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0