Trött men ändå pigg.

Vaknade vid 7 och var pigg, men jag har ont i huvudet och känner mig allmänt trött. Jag hatar när det blir såhär, att man sover tillräckligt länge för att kroppen ska bli utvilad (typ alla organ och sånt..) men inte tillräckligt djupt så att hjärnan är utvilad.

Dessutom snöt jag mig så att jag började blöda näsblod förut. Hur man nu lyckas med det..

Idag ska jag i alla fall till vårdcentralen sen till skolan (får se om jag hinner tills idrotten börjar, men annars kommer jag under idrotten vi har teori idag you see..) sen ska vi dra till gymmet och träna, jag återkommer sen med hur det gick ;) Troligtvis så återkommer jag med hur det gick på vårdcentralen också eftersom jag antingen kommer vara nöjd med det och ha fått ut något av det och vilja berätta det eller så kommer jag vara arg på det och då kommer jag vilja berätta det också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0