Att inte blogga ^^

Jag vet. Jag är värdelös. Men nu tar det på skolarbetet, faktiskt.
Av de kurser som jag läser så är jag klar med ett antal.
Matte C
Programmering B
Näthandel A (kursprov på fredag)
Svenska B (en liten mini-inlämning på typ fredag, sen forstätter kursen i höst ^^)
Idrott och Hälsa A
Databashantering (Innebandy-projektet har vi kundmöte med på tisdag, annars så fortsätter kursen i höst också ^^)
Teknikutveckling och företagande (visserligen en redovisning kvar, men annars är jag klar ^^)
Engelska B (kommer den kursen någonsin ta slut? VI har massa små saker som vi gör på typ en lektion hela tiden, men det är Comedies så det är rätt skoj ^^)
Webdesign (inlämning på torsdag, jag är i princip klar..)
Fysik A (kursprov nästa fredag)
Historia A (inlämning måndag, men jag behöver bara få G på den för mitt MVG är redan säkrat :))

Det är väl typ alla kurser som jag läser så ja, det blir nog bra.

Nu i helgen var jag hos Mikko (därav inaktiviteten, vi sätter typ aldrig på datorn längre..). Vi myste, tittade på film, umgicks, pratade och hade allmänt trevligt.

OCH GISSA VAD? HAN KOMMER HIT I HELGEN! Egentligen så skulle inte vi träffas förrens på midsommar, och det skulle bli typ 23 dagar tills dess, men nu kommer han i helgen och sen är det liksom bara lite mer än två veckor kvar och under den tiden kommer jag vara upptagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0