En illamående Wero

Wero = illamående hela tiden om hon inte äter. Visst låter det stört? Men så är det. Det är mina kalktabletter som gör det. FAIL.

Hur som helst, för den som missat det så äter jag kalktabletter för att jag har en för låt bentäthet och behöver få upp den nu innan jag slutar växa och kroppen slutar ta upp kalk.

Aja hur som helst så har jag massor att göra i skolan och hinner typ inte med något annat. Fail kan man tycka, men på sätt och vis så trivs jag med det också.. Det är ju ändå snart sommarlov. Det ska bli skönt ska ni veta. MikkoMikkoMikkoMikkoochWeroWeroWeroWero får umgåsumgåsumgåsumgås. Wero är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad :D

Vi kommer dö imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0