En slapp eftermiddag och en dag mindre kvar.

Det tar på det. Vi insåg förut att när församlingslägret kommer så kommer vi inte ha något mer plugg kvar i trean, vilket är väldigt skönt. YAY på det. Men det är nästa vecka, en vecka till och en vecka till kvar. Suck. Men det tar på det i alla fall.
 
Nu i eftermiddag har jag gjort mat vit fiber pasta med bacon, lök och champinjon röra, det var gotteligott. Sen har jag tittat på tv och slappat vid datorn. Idag är den dagen då man laddar upp inför plugget man åker på de följande dagarna. Nu är det onsdag och torsdag som går åt till matteplugg, sen pluggfri fredag sen lördag och söndag till engelskan. Teknikutvecklingen misstänker jag att jag kommer hinna ändå och idrotten är redan klar. Det där var en kortfattad variant av en och en halv veckas plugg. SNAR SNART SNART är det slut. Stå ut Wero. Stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0