Jag blir så trött!

Folk är så korkade ibland.

Satt och kollade runt lite på helgon alldeles nyss. Åh, undrar vad Elexir har för sig idag tänkte jag. Han är ALLTID (okej, inte alltid med typ 20 timmar av 24 på dygnet kanske?) inne på helgon, så man brukar kunna vara social med honom. Men ärligt talat. Människan har TAGIT BORT sitt konto. Jag blev lite ledsen, för han är rätt kass på att logga in på msn och det är de enda kontaktsätten jag har för att få tag på honom :/. När Wero blir ledsen snokar hon och tydligen så har han, av någon outgrundlig anledning, börjat kalla sig själv för vi i forumet. (vilket efter den här incidenten verkar ha blivit VÄLDIGT trendigt..) I alla fall. Någon skapade en tråd och klagade på detta, vilket ledde till att Elexir i ren ilska (antar jag..) raderade sitt helgon konto (följande fick jag reda på genom att snoka på hans flickväns helgon..)

Aja. I alla fall. Till saken. Jag blir ytterst irriterad på att folk inte kan gå med på att de är inne på ett forum där vem som helst kan bli medlem, det finns inga direkta krav för att man ska få joina helgon. Inte heller några krav på hur man ska skriva sin text (även om man kanske inte ska skriva med enbart versaler och sånna grejer eftersom det står i de flesta forumreglerna). Att detta dessutom ledde till att jag, troligvis, kommer prata mycket mindre med en av mina kompisar gör mig inte glad. Så nu är jag grinig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0