"Ofrivillig" bloggpaus, skola och bara allmänn vardag.

Jag och Mikko satte inte på datorn på hela tiden jag var där. Så nada bloggning för mig blev det.

I alla fall. Jag är tillbaka hemma nu. Ett par insikter rikare och ett par hundra fattigare. Och lite kärare. Jag fattar inte. Varje gång jag åker dit så blir jag lite kärare. Jag kan inte låta bli att älska honom lite mer. Vilket i sig gör mig lycklig. Och snart snart snart är det sommar. Vilket gör att jag kommer få umgås med favoritpojke <3

I alla fall. Vi hade en trevlig helg med mys, film, fifa, grilla, ut och gå och lite sånt. HUR SOM HELST så är jag tillbaka i verkligheten nu. Allt är som vanligt. Precis allt är som vanligt. Men det får ju funka, det är ju inte mer med det.

Veckans planer:
Måndag: Skola sen träna sen hem och slappa
Tisdag: Skola sen hem och äta och sånt, sen cellgrupp
Onsdag: Skola (EN lektion!), göra prototyp till Teknikutvecklingen, hem och plugga Idrott.
Torsdag: Skola (idrottsprov), träna hem och äta. Skriva lite på engelskan?
Fredag: Skola (ingen Historia = sluta TIDIGT), hem och äta och sånt, sen kyrka, sen SOVA
Helgen: Träna och plugga! (Plugga = Historia, Engelska, Webdesign)

Har ett par idéer som jag ska skriva om sen. Jag återkommer efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0