Alphadag ^^

Det är Alphadag idag, det blir säkert rätt roligt - jag är bara aningen opepp för tillfället, men det löser sig ^^ Jag har ju med mig massa kakor så :D (vi kommer dessutom äta godis etc.)

Hur som helst - att gå upp 8 en lördag när man somnade typ 1:30 på natten och vaknade 5 av en jättehemsk mardröm är inte direkt idealt...

Mardrömmar - jag drömmer mardrömmar rätt ofta, det är ett rätt stort problem också faktiskt, förut ringde jag Mikko nästan varje natt och grät över dem, nu har jag gett upp det - varför förstöra, inte bara för mig själv utan också för honom? Men inatt ringde jag, no way att jag hade kunnat somna om annars. Vad jag egentligen drömde? Det var typ två veckor kvar till jul, allt var sådär mysigt och stressigt som saker bara är precis innan jul - och vad händer? Jo, Mikko ringer och ba "Tyvärr, men vi kan inte fira jul tillsammans i år heller - jag ska till Australien". Jag blev arg på honom (föga förvånande) och skällde på honom och krävde att få veta vad han skulle göra där. Han vägrade berätta. Jag frågade om inte jag också kunde få följa med - det fick jag inte. Men tillslut så berättade han vad han skulle göra, han skulle döpa sig! OCH VILLE INTE ATT NÅGON SKULLE VETA DET SÅ HAN DROG TILL AUSTRALIEN! Vad är det för resonemang egentligen? Gjorde mig jätteledsen, sen vaknade jag i alla fall och var osäker på om det var en dröm - så jag ringde och frågade...

I fail </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0