Det händer så mycket som man inte kan göra något åt.

Personligen så orkar jag inte bry mig, jag lider bara med dem som faktiskt påverkas direkt av det. Familj, kollegor etc. Jag skällde ut en snubbe på helgon förut för att han hängde ut honom som om han inte vore en människa längre. Jag har svårt att tro något ont om honom, men vad kan man göra när han dessutom har erkänt?

Vad som gjorde ondast var nog ändå förut, när jag hittade en kommentar på en blogg -
Det gjorde mig så ledsen - jag har två alternativ på vem det kan vara, båda gör mig lika ledsen. Jag känner mig nästintill säker på vem det borde vara, men jag vill inte - jag vill inte att mina två favoritlärare någonsin ska stå där och vara sårade över att deras kollega har svikit dem, jag vill inte att hans familj ska behöva ta det här. Jag önskar att jag kunde göra något. Hans dotter är ändå min äldsta vän, what so ever.

Makes me sick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0