Den tidigare blogginspirationen är som bortblåst.

Jag har verkligen ingen inspiration what so ever till att blogga. Jag komer inte på något att skriva, jag kommer inte ens på tanken att blogga. Jag ska försöka skärpa mig - men utan inspiration känns det rätt värdelöst att tvinga fram någonting.

Jag har haft tre prov i veckan, jag har klarat alla tre helt okej, databasen gick över förväntan, kemin också, samhällskunskapen vet jag inte, men den gick nog också rätt bra.

Om en kvart ska jag gå till bussen och ta bussen till Karlsborg där jag ska möta världens underbaraste pojke som kommer hit i helgen så att vi kan fira vår tvåårs dag <3 Två år, jag kan verkligen inte fatta att det har gått så lång tid, och jag kan inte fatta att det har gått så bra. Jag trodde inte att jag kunde älska någon så mycket. Jag trodde verkligen inte det. Men det är okej <3

Det är mer än två år sen jag skrev i ett sms till honom att jag ville känna min gud mot hans - två år. Helt sjukt. Jag älskar honom så mycket, tänk för ett år sen, jag hade inte ens kunnat drömma om att komma såhär nära honom - tänk då för två år sen. Det är helt sjukt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0