Lite bloggande, till fördel för skolarbetet..

Igår kom jag hem vid 22 på kvällen, det var skola till 17, sen stan med Milja en sväng och sedan åkte gick vi till kyrkan och hade Alpha. Vi pratade om varför Jesus måste dö det var väldigt intressant och jag gissar på att en del av mina reflektioner över det kommer komma upp här såsmåningom, men inte idag. För idag så roar jag mig med projektarbete. Och det är faktiskt, tro det eller ej - väldigt roligt för tillfället, jag är bara lite grinig på att jag inte får göra färger och grejer själv än - vilket gör att jag inte kan göra så mycket alls :/ MEN, det är okej, det får funka så länge. Jag pillar lite på grunden tills Stina har fått fram en logga och ett par grundfärger som jag kan arbeta utefter... Nu ska jag pilla ihop en fin sida som vi kan slänga upp imorgon om att snar så kommer sidan upp på riktigt.

http://www.lejonprojektet.se alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0